Hjælp og fejlsøgning
- Jeg får kun et sort billede, når jeg prøver at afspille indhold på min computer
 - Tips til at sikre, at din download fuldføres korrekt
 - Jeg får en fejlmeddelelse om HDCP Unauthorized
 - Jeg kan ikke ændre adgangskoden eller slette min konto, når jeg er logget ind med sociale medier
 - Jeg kan ikke se noget af mit tidligere købte indhold
 - Fejlkode 3016
 - Jeg kan ikke finde klippekort
 - Jeg har glemt min adgangskode. Hvad gør jeg?
 - Jeg mangler film på min konto
 - Jeg går glip af noget af rabatkodens værdi, når jeg bruger tickets som betaling
 - Jeg har problemer med at afspille på projektor eller ekstern skærm
 - Jeg har problemer med at logge ind på min konto
 - Find softwareversionen på din enhed
 - Jeg får fejlkode 6007
 - Jeg skal opdatere min Samsung Smart TV-app
 - Fejlkoder på smart-tv
 - Jeg kan ikke finde Chromecast-ikonet i appen
 - Jeg har brug for hjælp til at vælge sprog eller undertekster
 - Der mangler undertekster på iPad og iPhone
 - Jeg har betalt, men filmen er ikke under Mine film
 - Jeg kan ikke afspille filmen via skærmspejling
 - Jeg har kunnet leje film som gæst, men nu virker det ikke?
 - Jeg kan ikke registrere mit betalingskort
 - Jeg har brug for hjælp til at rydde cache og cookies i browseren
 - Jeg har problemer med usynkroniserede undertekster på smart-tv